
🕯️ Termékekkel kapcsolatos kérdések
Milyen alapanyagokból készülnek a gyertyák?
A gyertyáimat 100%-os, természetes szójaviaszból készítem, illatgyertyák esetén pamut kanóccal.
Milyen méretekben és illatokban érhetők el a gyertyák?
A gyertyák súlya típusonként eltérő, de minden terméknél pontosan feltüntetem a súlyt a leírásban. Az illatválaszték folyamatosan frissül és bővül, így mindenki találhat kedvére valót.
Mennyi ideig ég egy gyertya?
Ez nagyban függ a típustól és a használat módjától. Például egy 100 grammos illatviasz csomag tapasztalataim szerint akár 3–4 hétig is elegendő lehet.
Vannak szezonális vagy limitált kiadású illatok?
Igen. A webáruházamban négy fő kategória van: ősz, tél, tavasz és nyár. Ezeken belül találhatók az adott évszakhoz, ünnepekhez és alkalmakhoz illő gyertyák. A limitált kiadásokról a közösségi média felületeimen vagy a hírlevelemen keresztül lehet első kézből értesülni.
📦 Rendelés és szállítás
Hogyan tudok rendelést leadni?
A kiválasztott termékeket a „Kosárba” gombra kattintva tudod a kosárhoz adni. Ezután a pénztár gombra kattintva a pénztár oldalra kerülsz. Itt add meg az adataidat, válaszd ki a szállítási és fizetési módot, majd a „Megrendelés” gombbal véglegesítheted a vásárlást. A rendelésről e-mailben visszaigazolást küldök.
Mennyi idő a szállítás?
Bár garantált szállítási időt nem tudok vállalni, a tapasztalat azt mutatja, hogy a csomag általában 2–3 munkanap alatt megérkezik a kiválasztott pontra.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Választhatsz házhozszállítást Magyar Posta vagy Foxpost futárral, illetve személyes átvételt Salgótarjánban. Emellett elérhető csomagautomata átvétel is (Magyar Posta és Foxpost).
Mennyibe kerül a szállítás?
- Magyar Posta házhozszállítás: 2650 Ft
- Magyar Posta csomagautomata: 1490 Ft
- Foxpost házhozszállítás: 2400 Ft
- Foxpost csomagautomata: 1150 Ft
- Személyes átvétel: Ingyenes
- Az utánvét díja egységesen: 500 Ft
Tudok külföldre is rendelni?
Jelenleg csak Magyarországon belül szállítok.
💳 Fizetés
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
A webáruházban kétféle fizetési mód érhető el: utánvét (egységesen 500 Ft díjjal) és banki átutalás.
Utánvétes rendelését azonnal feldolgozzuk, míg banki átutalásnál a feldolgozás a fizetés beérkezése után kezdődik.
Biztonságos a fizetés az oldalon?
Mivel az oldalon nincs online bankkártyás fizetési lehetőség, a szokásos online fizetési biztonsági kérdések nem relevánsak.
Kaphatok számlát a vásárlásról?
Igen, minden vásárlásról számlát állítok ki, amit e-mailben küldök el.
🔁 Visszaküldés, csere, reklamáció
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
A csomagolásnál mindent megteszek, hogy a termék épségben érkezzen meg, de a futárszolgálat okozta sérülésekért nem tudok garanciát vállalni. Ha fizikai sérülést tapasztalsz, kérlek jelezd felém, és felveszem a kapcsolatot a futárszolgálattal.
Visszaküldhetem a terméket, ha meggondolom magam?
Igen, de csak sérülésmentes terméket tudok visszavenni és visszatéríteni. Sérült termék esetén a termék jellege miatt sajnos nem tudom vállalni a visszavételt.
Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzem?
A visszaküldött csomag beérkezése és ellenőrzése után legfeljebb 2 héten belül visszautalom az összeget.
Mit tegyek, ha hibás vagy nem megfelelő terméket kaptam?
Írj nekem az info@serenitycandle.hu címre, vagy használd az oldalon található kapcsolati űrlapot. Tüntesd fel a nevedet és a rendelési számot. Ezek után felveszem veled a kapcsolatot, hogy minél gyorsabban megoldjuk a problémát.
💌 Egyéb kérdések
Van ajándékkártya vagy díszcsomagolás lehetőség?
Ajándékkártyákat időszakosan kínálok, díszcsomagolásra jelenleg nincs lehetőség.
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot veled?
Írhatsz nekem az info@serenitycandle.hu címre, vagy használhatod a weboldalon található kapcsolati űrlapot is.
Van hűségprogram vagy kedvezmény visszatérő vásárlóknak?
Jelenleg még nincs, de dolgozom rajta, hogy a hűséges vásárlóimat a jövőben rendszeresen jutalmazhassam.